Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olan Türk Hava Yolları (THY), Miles&Smiles sadakat programı için kıymetli bir dönüm noktasını duyurarak 20 milyonuncu üyeye ulaştığını açıkladı. THY’den yapılan açıklamada, “Bu muvaffakiyet, sadakat programının 1989’daki başlangıcından bu yana 35 yıllık büyümeyi ve yeniliği simgeliyor” denildi.
Miles&Smiles programının üyelerine Türk Hava Yolları ve Star Alliance üyesi havayollarıyla uçuşlarından mil kazanabilecekleri avantajlar sunduğu hatırlatılan açıklamada şunlar kaydedildi:
“Ayrıca üyeler, ortak markalı kredi kartı harcamaları, konaklama, turizm, araç kiralama ve teknoloji dahil olmak üzere çeşitli dallardaki Türk Hava Yolları program ortaklarından mil kazanabiliyor. Kazanılan Miller, Türk Hava Yolları ve Star Alliance üye uçuşlarında iktisat ve business class ödül biletleri için ve kabin sınıfı yükseltme (upgrade), ek bagaj hakkı, koltuk seçimi, üyelerin uçuş tecrübesini geliştiren birçok özellik için kullanılabiliyor.
Miles&Smiles üyeleri, millerini Türk Hava Yolları’nın çevrimiçi mil harcama platformu shopandmiles.com’da da kullanabiliyor. 19 ülkede hizmet veren Shop&Miles’ta miller, armağan çekine yahut partnerlerin puan ünitesine dönüştürülerek elektronikten giysiye, akaryakıttan konut dekorasyonuna birçok kategoride 100’den fazla markada değerlendirilebiliyor.”
‘Dönüm noktası oldu’
20 milyon Miles&Smiles üye sayısına ulaşma ile ilgili değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Lideri Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Misafirlerimiz yaptığımız her işin merkezindedir. 20 milyon üyeye ulaşmak, sadece dinamik ve özgün bir marka olma taahhüdümüzü değil, tıpkı vakitte üyelerimizin yıllar boyunca bize gösterdiği inanç ve sadakati de yansıtan değerli bir dönüm noktasıdır. Konuklarımızın seyahat tecrübesini geliştirmeye devam edeceğiz ve bu başarıyı kutlarken, gelecekte Miles&Smiles programına daha da yenilikçi özellikler ve mükafatlar eklemeyi de dört gözle bekleyeceğiz” dedi.
Verilen bilgiye nazaran Miles&Smiles, Booking.com, Marriot, Enterprise, Apple, Ikea, Sephora ve Ticketmaster dahil olmak üzere 300’den fazla global markayla paydaşlık yapıyor.